Pomoč pri uporabi sistema “Do zdravnika”
Zdravstveni dom Tolmin je s 1.12.2023 uvedel nov zdravstveni računalniški sistem, ki omogoča boljši nadzor nad zdravstvenimi podatki in hitrejše ter natančnejše obravnave. Spremenjen je le spletni sistem, še vedno pa se lahko naročate osebno ali telefonsko.
Na portalu dozdravnika.si dobite praktične videoposnetke z navodili za registracijo in verifikacijo uporabniškega računa, skupaj z ostalimi navodili za naročanje receptov, napotnic, bolniškega staleža ipd. Če potrebujete pomoč ali podporo pri registraciji na portalu, se lahko obrnete na ZD Tolmin (kjer vam nudijo podporo na daljavo) ali pokličete naše svetovalke in se dogovorite za termin, da boste na naših računalniki opravili registracijo z našo pomočjo.
Za registracijo potrebujete zdravstveno izkaznico in dostop do vaše e-pošte za potrditev računa. Če e-pošte nimate, vam jo lahko pomagamo ustvariti.
Pomembno:
- za verifikacijo računa se mora pacient osebno zglasiti v ambulanti izbranega zdravnika, da ga sestra preveri (to je samo 1x);
- sistem je namenjen izključno za nenujne zadeve
- sporočila so obdelana šele tekom ordinacijskega časa ambulante, zato je dobro preveriti na spletni strani zavoda, če je slučajno ambulanta zaprta oz. na dopustu
- sistem je na razpolago kod dodatna oblika komunikacije za ljudi, ki so vešči osnov računalnika.
Z vami smo Anja Colja, Nataša Klobučar Štrancar, Nika Kikelj Maver in Patricija Rejec.
Kontakt: 05/38-41-506 ali svetovanje@prc.si
Povezave:
Spletni portal “Do zdravnika”: https://dozdravnika.si/help in kratek PREDSTAVITVENI VIDEO
Praktični videoposnetki o uporabi sistema: